2014. május 16., péntek

3.Fejezet

A légzésünk felgyorsult.
Nagyon csábító vagy! - súgja a fülembe
Úristen csábítónak találta ez durva én nem hittem volna hogy az vagyok.
Egymás homlokának támaszkodunk. Az ágyékát közelebb nyomja hozzám. Én pedig nagyon akarom itt és most.
Csókold már meg! - szólít fel a belső énem.
Egy határozott mozdulattal eltol magától.Én pedig mint egy éhes farkas csak úgy meredek rá.
Ne haragudj nem akartam.. csak tudod nagyon megbabonáztál. - a hajába túr.
Awww nem bírom annyira szexi mint egy görög isten. Ha lenne rá lehetőség én itt és most letámadnám.
Kérlek.
Állunk egymás előtt és csak bámuljuk egymást.Beleharapok a számba hogy fokozzam a feszültséget.
Ne harapdáld a szád! - szólít fel.
Röhögök rajta úgy látszik valaki nagyon ideges lett hirtelen.Az állát simogatja a mutató és hüvelyk ujjával.Nagyon szexi.Hirtelen elkapja a csuklóm és gyors léptekkel húz a sötétségbe aminek a végén kis lámpák égnek végig kocogunk az úton és egy nagy vaskapuhoz érünk ami valószínűleg a kastély bejárta.Kinyitja és előreenged.Odavezet egy sportkocsihoz ha jól látom az enyhe fényben akkor ez egy Maserati. Te jó ég egy ilyen kocsi egy vagyonba kerül.Csodaszép ez az autó.
Elém siet és kinyitja nekem az ajtót, behuppanok a gyönyörűbe. Nagyon szép a belseje.Megkerüli az autót és ő is beül.Elindítja a motort, nagyon szép hangja van mondjuk én nem nagyon értek hozzá.

Száguldunk az országúton kb 200-al
Bekapcsolod a rádiót? - kérdezem tőle.
Persze. - benyomja a CD lejátszót ami az Ipod-ához van csatlakoztatva.
Szól az Arctic Monkeys - Do I Wanna Know. Ez nagyon jó szám. Nem gondoltam volna hogy ilyen jó ízlése van.El se hiszem hogy ez most velem történik. Nekem még soha nem volt pasim, de még egy éjszakás kalandom sem.
Csak utazunk az éjszakába már kb 1 órája.
Hova mehetünk? - a belső énem a kanapé mögé bújva súgja.
Lehunyom a szemem és bólintok egyet

Daisy. - nyitom fel a szemem az édes férfi hangra.
Hazahoztalak. - mondja nyugodtan.
Honnan tudod hogy itt lakom? - kérdem gyanakvóan.
Az most mindegy, Anyud már biztos vár. - mondja
Kicsatolom az övet és rápillantok.
És találkozunk még? - kérdezem elkeseredetten.
Nem tudom majd hívlak,  na de most menj mert késő van. - mondja és kiszáll hogy kinyissa nekem az ajtót.
Köszi. - mondom és kiszállok.

Elé állok és lassan közelítek hozzá. Ő is közelebb jön a testünk összeér de az arcunk még nem. Egymás lehelletét szívjuk.
Bocsánat, ne haragudj! - és hirtelen elhúzza magát tőlem.
Mi a szar? Ezt most megint miért? - mondja hitetlenkedve a belső úrnőm.
Miért csináltad? - kérdezem.
Most már késő van, menj! - mondja , eltávolodik tőlem és beül az autóba.
A beindítja a motort és elhajt az autóval.
Ott állok a házunk előtt és bámulok a sötétbe.Na jó inkább bemegyek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése